DSpace

Please use this identifier to cite or link to this item: http://data.udn.vn/handle/DHDN/2871
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thái Hiệp-
dc.contributor.authorĐoàn, Đức Tùng-
dc.contributor.authorNguyễn, Thế Công-
dc.contributor.authorLê, Văn Doanh-
dc.date.accessioned2016-05-18T09:13:56Z-
dc.date.available2016-05-18T09:13:56Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://data.udn.vn/handle/DHDN/2871-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectHệ thống phát điện hỗn hợp gió – dieselvi
dc.subjectlưới cô lậpvi
dc.subjecttần sốvi
dc.subjectmức thâm nhập điện gióvi
dc.subjectcông suấtvi
dc.titleĐIỀU KHIỂN HỆ THỐNG PHÁT ĐIỆN HỖN HỢP GIÓ – DIESEL TRONG LƯỚI CÔ LẬP THEO HƯỚNG TỐI ĐA HÓA MỨC THÂM NHẬP ĐIỆN GIÓvi
dc.typeWorking Papervi
Appears in Collections:Năm 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9637.pdf95.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.