
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://data.udn.vn/handle/DHDN/2871
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Lê, Thái Hiệp | - |
dc.contributor.author | Đoàn, Đức Tùng | - |
dc.contributor.author | Nguyễn, Thế Công | - |
dc.contributor.author | Lê, Văn Doanh | - |
dc.date.accessioned | 2016-05-18T09:13:56Z | - |
dc.date.available | 2016-05-18T09:13:56Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://data.udn.vn/handle/DHDN/2871 | - |
dc.language.iso | vi | vi |
dc.publisher | Đại học Đà Nẵng | vi |
dc.subject | Hệ thống phát điện hỗn hợp gió – diesel | vi |
dc.subject | lưới cô lập | vi |
dc.subject | tần số | vi |
dc.subject | mức thâm nhập điện gió | vi |
dc.subject | công suất | vi |
dc.title | ĐIỀU KHIỂN HỆ THỐNG PHÁT ĐIỆN HỖN HỢP GIÓ – DIESEL TRONG LƯỚI CÔ LẬP THEO HƯỚNG TỐI ĐA HÓA MỨC THÂM NHẬP ĐIỆN GIÓ | vi |
dc.type | Working Paper | vi |
Appears in Collections: | Năm 2015 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.