DSpace

Please use this identifier to cite or link to this item: http://data.udn.vn/handle/DHDN/141
Title: NGHIÊN CỨU KHẢ NĂNG ỨNG DỤNG SOCIAL WIFI MARKETING ĐỐI VỚI CÁC MÔ HÌNH KINH DOANH TẠI THÀNH PHỐ ĐÀ NẴNG
Authors: Đàm, Nguyễn Anh Khoa
Nguyễn, Nam Hải
Keywords: các yếu tố ảnh hưởng đến hiệu quả
quảng cáo trên internet
mô hình kinh doanh
Social Wifi Marketing
điều kiện áp dụng
Issue Date: 2016
Publisher: Đại học Đà Nẵng
URI: http://data.udn.vn/handle/DHDN/141
Appears in Collections:Năm 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
06299.pdf76.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.