DSpace

Please use this identifier to cite or link to this item: http://data.udn.vn/handle/DHDN/2594
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Văn Mỹ-
dc.date.accessioned2016-05-17T05:40:32Z-
dc.date.available2016-05-17T05:40:32Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://data.udn.vn/handle/DHDN/2594-
dc.publisherĐại học Đà Nẵng-
dc.subjectphát triển thương hiệu-
dc.titlePHÁT TRIỂN THƯƠNG HIỆU NHÀ PHÂN PHỐI – ĐỊNH HƯỚNG CHIẾN LƯỢC KHÁC BIỆT HÓA CỦA CÁC SIÊU THỊ BÁN LẺ VÀ CON ĐƯỜNG PHÁT TRIỂN HỢP TÁC VỚI CÁC NHÀ SẢN XUẤT-
dc.typeArticle-
Appears in Collections:Năm 2010

Files in This Item:
File SizeFormat 
4126.pdf65.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.